ojdå.

Jag skulle en sväng på stan för att inhandla nya handdukar till badrummet samt en klocka. Klockan var slut och innan jag hann komma till Hemtex hade jag en påse med en söt väska i. Ojdå! :) Handdukar inhandlades, men inte dem som jag från början tänkt mig. Randiga och fina är dem i alla fall :) Sen en sväng till H&M för att köpa tvål, men den fanns såklart inte (jag har tix om att tvålpumpen ska passa i färg i de handdukar som hänger uppe...) så det blev en annan tvål (dyr som satan) på Konsum där jag även kompletteringshandlade inför middagen som blir hemmagjorda hamburgare. Nu får jag minsann ta tag i städningen så jag hinner slappa lite innan det är dags att fixa middag.

Ur högtalarna strömmar repriser av Äntligen morgon som jag missat i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0