jävla telefonförsäljare.

Fan vad lack jag blir. Det ringer och jag svarar - även om det är ett konstigt nummer så ser de fyra första siffrorna ut som ett riktnummer någonstans från den här delen av Sverige.

- Elin
- Hallå?
- Ja, det var Elin?
- Har du mannen hemma?
- Ja, vad gällde det?
pip pip pip

SÅ LÄGGER IDIOTEN PÅ! Först och främst presenterar sig inte puckot för det andra hur jävla jumbopuckad är man inte om man lägger på i någon öra? GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag kanske inte hade med saken att göra, men Anders är hemma men ligger och sover eftersom han jobbat natt och kom hem 7.30. Jag tänker då inte väcka honom i onödan. Jag sökte på numret på hitta.se, inget resultat som vanligt. Ringde upp numret och laddade för att skälla ut vem det än var som svarade. Givetvis var det bara en telefonsvarare där en dryg brat-stockholmsröst förklarade vilket företaget var. Bah. Skit.

Svara inte!

Kommentarer
Postat av: Petra

Finns det något värre än telefonförsäljare? Jag bara undrar...

2009-06-02 @ 15:44:16
URL: http://comegivemelove.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0