bur.

Imorgon ska vi ta kissemissarna till veterinären för att kolla att allt är okej! Har fått låna en transportbur av Pernilla på jobbet, eftersom katterna inte längre går in i en och samma som de gjorde förr, man tackar!

Så idag var jag en sväng på stan och köpte på mig after sun med både kylande och läkande effekt, topp! Köpte även en vattenflaska med kylklamp i. Pussade lite på Anders när han var hemma en snabbis på lunchen. Sen tog jag bussen ut till jobbet för att hämta buren och passade även på att shoppa en tröja till Anders och en sjal till mig, allt på rea! :) När jag kom hem var jag beredd att bajka till Jossan för att hjälpa till men efter ett samtal meddelade hon att vi tar det en annan dag :) Så jag har passat på att läsa lite i en bok som jag inte kunde låna om samt sova en sväng.

Nu har vi ätit kinamat som vi hämtat och nu ska vi se lite fotboll!

Saft är gott!

P.S. Nu gör benen mindre ont men ryggen desto ondare, smörja smörja! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0