brum brum eller tramp tramp.

Idag ska vi ju som jag skrivit innan ta kissarna till veterinären för att kolla att allt är ok och förmodligen få sätta Enok på diet... Vi har inte fått tag på någon bil eller någon som kan skjutsa oss så det blir ett spännande uppdrag att frakta varsin katt i varsin bur på varsin cykel. Får se hur det går!

Samtidigt har Anders hittat perfekta bilen som vi NÄSTAN har råd att casha, helt otroligt. Var och kollade in den nu på nätet, inte världens skönhet men helt ok och priset var ju det bästa. Och automat, hurra för min del! Vi får se hur det går med den saken!

Nu ska jag ta de sista klunkarna the och sen pussa min Anders så han vaknar!

P.S. Är det normalt att brännan gör typ lika ont tre dagar senare som samma dag jag fick den..? D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0