trött måndag.

Har sovit hemskt dåligt i natt. Känns som om jag knappt sovit. Och de stunder jag har sovit har jag drömt så intensivt och mycket att det knappast kan ha gett mig någon vila. Hade ställt klockan på 05:45 eftersom jag inte visste hur lång tid jag tar på mig, länge sen jag började direkt på morgonen. Kan nog ställa den en halvtimme senare imorgon. Jag har fixat med lite annat grejs och nu har jag glott de senaste 10 minutrarna och ska gå till bussen vid 07:15.

Tur att inte Anders ska jobba natt jämt alltså. Vi sågs igår eftermiddag, idag kommer jag hem strax efter 17 och han gå till jobbet 18.30! Fy och usch om det skulle vara så jämt! Skulle ju aldrig ses! Tack och lov är det inte så jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0