strand.

I söndags var vi på Strand i Borgholm. Söndagar på Strand är lika med halva priset i baren för er som inte vet. Drink (4a) 39 kronor, en cider 26, glasvin 26, öl 23 osv. Kunde köpa 30 liter champagne för 17,000, vi diskuterade det men diskussionen lades ner när jag sa att vi inte skulle - det var jag som tjatade mest. Inte 30  liter dock, jag hade nöjt mig mig 0,75 för 399 :)

Nåja. Vi var i Borgholm vid 17-snåret så vi gick in när man fick vid 18. Träffade på Sara och fick äntligen träffa hennes karl :) Treeevligt! Sen hade vi mys - jag, Anders och Johan - hela kvällen! Prat med varandra, folk vi sprang på och Jon i baren!


Min outfit sett från mitt håll :)


Röd sommar - sjukt god drink!


Cosmopolitan! Slurp!


Elin!
Måste få säga att den här bilden blev sjukt bra med
tanke på att jag tagit den själv, dessutom med mobilen!

Kommentarer
Postat av: jennie

jättesöt bild :)

2009-07-07 @ 18:30:17
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0