lördag.

Märkte att det var bloggtorka här alltså. Har jobbar torsdag och fredag och ska jobba idag. Fick ett projekt att sätta tänderna i igår men hann inte klart så jag det blir till att fortsätta där jag slutade igår, men det ska bli fiiiiiint! :)

Har tittat på alla Pippi-filmer utom en som inte finns att låna på biblioteket, knasigt. Får hyra den när vi kommer hem. Ja, för vi ska till västkusten idag. Göteborg tills måndag och sen uppåt mot Kungshamn! Håller tummarna för strålande väder hela veckan! Vi återkommer onsdag eller torsdag!

Nu ska jag klä mig, äta frukost, lyssna på Ring så spelar vi och sedan bajka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahaha! INSTÄMMER! :)

2009-07-25 @ 11:33:53
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0