glad.

Nu är jag glad, jätteglad faktiskt! Min äldsta vän kör från Skåne för att komma på examensfesten. UNDERBART! Och så är jag glad för att jag förmodligen har de bästa kollegorna man kan tänka sig. Underbara är dem allihopa!

Å så är jag glad för ytterligare en sak.

Och så har jag fått prata med älskade mamma, vilken är som att öppna hjärtat och själen och skjuta med bazooka med energi och lycka. Tänk vad underbart det är. Sen sa hon lite grejer som gjorde mig glad också. Fast jag egentligen inte vet.

Nu ska jag diska, fortsätta sakna Anders som är "och tar en öl" (det har nog blivit fler än en sen kl 17 ;)) och sen ska jag gå och lägga mig minsann.

Glad Elin. Tänk vad det svänger. Nästan som jazz.

Kommentarer
Postat av: A.P.

La de svinge ;)

2009-01-08 @ 01:31:54
URL: http://ap84.blogg.se/
Postat av: Nina

Men så nyfiken man blir! Så roligt att du är glad! verkligen!!

2009-01-09 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0