brum.

Nu har jag kört en massa bil. Helförsäkringen har icke används. Men jag har kollat olja minsann, dock med Anders hjälp. Heeeheh. Anders verkade inte så vidare nervös. Av någon anledning kom jag fel vareviga gång jag skulle parkera, tokigt. Men det var ju bara att backa och dona lite. Har kört om en lång lastbil, duktig Elin. Nybro och tillbaka, sen till Maxi och sen hem. Brrrrum! Men bilen som vi lånade, Anders pappas och styvmors, är vad Anders kallas "pensinärstruck" och ni förstår jag verkligen vad han menar! Om man trycker gasen i botten bromsar ju för bövelen bilen, hujedamig. Tacka vet jag sport-knappen på växelspaken på körskolebilen (SAAB, 93), det var grejer det!

Och idag har vi gjort av med sjukt mycket pengar:

Kattsand och kattmat - 1000:-
Mat - 873:-
Ö&B - 750:-
Skivlagret - 417:-

Ojdå!

Kommentarer
Postat av: titti

Men elin du slår inte mig

soffa, säng och soffbord 12000:-

mat 500:-

rusta 400:-

annan butik 200:-



sen har jag nog köpt mer men jag kommer inte på vad :_)

2009-01-24 @ 19:50:15
Postat av: L.

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

2009-01-24 @ 19:55:22
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0