2008.

Jag är för trött för att skriva ordentligt. Det här var lagom :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick på farmors begravning, firat jul utan bröderna i skogen, fått VG på en hel kurs, fick frågan om att vara brudtärna, firade SM-GULD, med mera.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte om jag hade några. Men jag åt ingen godis eller liknande på en månad, det var väl ett typ av nyårslöfte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen vän, men däremot tycker jag alla gamla klasskompisar och kompisars familjoch vänner får barn.

4. Dog någon som stod dig nära?
Farmor.

5.Vilka länder besökte du?
Skåne.

6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
21a augusti (eller egentligen den 22a) och 16e september. Och 25e november.

8. Vad var din största framgång 2008?
Nytt extrajobb samt nästan avslutat min 4,5 år långa utbildning.

9. Största misstaget?

Håller jag för mig själv.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkyld och så. Annars frisk som en nötkärna, tror jag...

11. Bästa köpet?
Electrolux Ergo Rapid, nya vinterjackan, biljetten till Örjans Vall 9e november :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Hyra, mat och annat tråk.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mina vänner och min familj gör mig alltid glad. När Nina frågade om jag ville vara hennes brudtärna. SM-guldet!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I'm yours (Jason Mraz) och Fulla för kärlekens skull (Eldkvarn).

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit ett väldans upp-och-ner-år. Väldigt ledsen vissa gånger, för övrigt är jag en glad skit.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, talat om för folk hur mycket jag tycker om dem, intagit en viss roll bättre.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt negativt om mig själv.

18. Hur tillbringade du julen?
Med Anders, mamma, pappa, Calle och Nina (på morgonen) hemma hos mamma och pappa. Första gången utan farmor.

19. Blev du kär i år? 
Jag blir och är kär i Anders hela tiden. Men blev kär i Henke Rydström.

20. Favoritprogram på TV?
Allsång på Skansen, förstås. Bonde söker fru, Ensam mamma söker.

21. Bästa boken du läste i år? 
De jag läst har varit sjukt bra. Tusen strålande solar, Flyga Drake, Odjuret.

22. Största musikaliska upptäckten? 
Eldkvarn.

23. Något du önskade dig men inte fick?
Mm, hihi.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var fin med nya örhängen, jobbade, föreberedda mig omedvetet på beskedet som kom två dagar senare.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? 
Egen.

27. Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner och min familj. Att farmor förenades med farfar och slapp lida. Sol, sol, sol. Alla barn.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
HENKE RYDSTRÖM.

29. De bästa nya människorna du träffade? 
Det här är riskabelt, så därför säger jag bara att jag träffat jättehärliga människor det här året. Vissa som jag träffat innan men som jag inte pratat så mycket med. Å så Henke Rydström och Malin Wollin!

30. Vem saknade du?

Farmor, familjen, mina vänner, Anders.

Kommentarer
Postat av: A.P.

Vilka länder besökte du? SKÅNE!! HAHA! Så jävla bra du e min söta Elin =)

2009-01-01 @ 20:07:24
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0