utmanad, jag också.

Alla utmanar hit och dit och tillslut blev jag också utmanad, av kusin. :)

Så här ska ni göra:

- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i mappen.
- Visa bilden i bloggen och skriv sedan något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.



Min Anders sommaren 2005. Vi blev tillsammans i februari och i juni åkte jag till
08-land för att jobba på familjeföretaget. Vi skaffade Halebop-kontaktkort för att
kunna prata obegränsat. Så vi hade dem korten i andra mobiler än våra vanliga.
På det här fotot så pratar vi i Halebop-telefonerna samtidigt som Anders tar ett foto
på sig själv för att skicka till mig, på våra vanliga telefoner. KÄRLEK.

Jag utmanar:

AP
Fotbollsfrun

..och det blir inte fyra till, för jag kommer inte på någon mer som inte redan har blivit utmanad... :)

Kommentarer
Postat av: A.P.

Jag har oxå redan blivit utmanad, bara det att jag inte har gjort det... Hehe... Jag hatar sånt ;)

2009-02-08 @ 18:05:52
URL: http://ap84.blogg.se/
Postat av: titti

Elin!!! Jag SAKNAR dig!!!!!!

2009-02-08 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0