självirritation.

Jag stör mig på mig själv. Jag borde gå och duscha. Grejen är att jag egentligen inte har någon anledning att göra det precis just NU. Jag börjar jobba kl 12:45. Tills dess ska jag duscha och äta lunch. Varför stressa? Men jag kommer ändå aldrig till skott och det irriterar mig. Det är ju inte så att jag sitter här och gör vettiga grejer. Jag Facebookar, läser, bloggar, kolla Aftonbladet och massa skit som jag tycker att jag nog kan behöva kolla upp.

Föresten. Vid nästa månadslön ska jag nog köpa nya digitalkamera. Samt ett bar Reebook-skor. Jepp.

Kommentarer
Postat av: A.P.

Nä, det är verkligen INTE fett najs... =(

2009-02-09 @ 16:30:35
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0