lång lista.

Har en lång lista med grejer som ska göras eller liknande, innan kl 12 imorgon. Slutar 15:45 och 16:30 går bussen norr ut. Men när jag tittar på listan så ser jag att det mest är grejer att packa faktiskt. Ska nog sätta igång med det typ omgående så jag kanske kan ta mig en liten sovmorgon imorgon! Wie! Råkade titta på gamla Big Brother-avsnitt till kl 01:00 i natt och det sänds ju ikväll/ inatt med så risken är rätt fet att det blir samma sak igen. De börjar om en timme så jag hinner nog börja packa nu! Tjoho!










Sen är det nog fler än jag som måste tacka Flora för ett gott skratt. Och så hälsar jag Johanna kollegor att Flora inte blir plågad. Bara av sig själv i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0