godmorgon med barometern.

Redan onsdag idag, det var ju söndagskväll nyss? Fort, fort går det.

Har precis mailat angående en annons i Barran... Det var en lägenhet på 135 kvm, 3,5:a. Men det stod inget om i vilken stad eller hyra. Så vi kan ju börja i den änden liksom...

Debattartikeln i Barran idag är skriven av min examinator och massa andra lärare från skolan. De ifrågasätter Björklund kring lärarutbildningen och vem håller inte med dem? Nu får ju dem sin synpunkt att framstå som den ena riktiga, men de kommenterade sådant som jag har funderat på och jag höll med. (Hittar den inte på barometern.se, så ni får väl köpa tidningen).

Nåja. Nu ska jag nog hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0