fix.

Donar och fixar lite inför torsdag då jag far till Norrköping för romantisk weekend med sötpöt. Jag har precis lagt över två album på Mp3-spelaren (Eldkvarn och Jason Mraz). Passade också på att rensa en hel del. Min Mp3:a är knas, för om jag lägger in låtar i en mapp som heter "lugnt" så delar den själv upp i album så jag hade tusen album med enstaka låtar. Så nu har jag tagit bort alla de där enstaka låtarna förutom kanske fem verkliga favoriter. Så nu är det mest ordentliga album! Ska lyssna massa på musik på bussen och tåget. Miss Li, Eldkvarn, Mraz, Dean Martin, Sista mannen på jorden, Louis Armstrong och massa annat bra! Wiiie.

En annan sak som jag förberett är att jag lagt undan en väska i väskaffärn på Larmgatan. Och tro det eller ej - jag har inte en enda väska som är lik denna. Detta är en liiiten väska för gå-på-stan eller gå-på-krogen med lång rem. Jag äger inte en sådan! KORS I TAKET! Ville ha blixtlås för säkerhetens skull och jag hittade en med både blixtlås och lock för 99:-, inte illa! Men eftersom jag ligger minus på kontot får det västa tills på torsdag eftersom jag inte hinner imorgon (jobb 10-18:30). Det är rätt konstigt att jag inte har någon sådan. Jag har ju "en del" väskor. Räknade dem på någon fest när vi började diskutera det, då kom jag upp i femtio stycken och då finns det fler i förrådet plus att jag nog köpt ett par stycken sen dess. OJDÅ. :) Men jag äääälskar det! Borde nog räkna skopar också...

Snart dags att promenera till jobbet i det fantastiska vädret!

Kommentarer
Postat av: Kusin Lisa

Modigt att räkna väskorna, det har inte jag vågat göra på flera år. Sist jag räknade mina så hade jag 80 st, men det var typ åtta år sedan (hmm, blir lite nyfiken på hur många jag har i dag). Har dock lite svårt att räkna mina sedan ca 90% av dem ligger i vårt förråd i Sverige. Men man kan ju aldrig ha för många väskor... (jag har försök tala om det för min kära make, men han köper inte riktigt det argumentet).



Har hittat en ny väska som jag är jättesugen på med vet inte riktigt när jag ska använda den. KOmmer nog köpa den alla fall. En vacker dag står jag där och inser att den väskan skulle varit perfekt.



Kram// Kusin Lisa

2009-02-25 @ 10:32:13
URL: http://lisaebk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0