snart trött.

Somnade i vanlig tid och vaknade vid midnatt av att jag hade ett jättestort tryck över bröstkorgen och på grund av det illamående. Somnade om ett par timmar men vaknade sedan och det var ännu värre. Sov typ ingenting, slumrade bara lite till grann. Vid 5-tiden la jag mig soffan och såg på TV, kunde somna där en stund, skönt.

Har funderat på att ringa sjukvårdsupplysningen men det finns ju risk att dem säger att jag måste åka till akuten och jag verkligen inte det. Jag har inte råd och jag behövs på jobbet. Gah. Dessutom är det inte helt omöjligt att det bara är stressrelaterat (kom på att det finns lite faktorer i mitt liv som skapar en väldigt stor inre stress)... Och då spelar det ju ingen som helst roll om jag röntgas eller inte. Bara att vänta ut. Det känns alltså som om jag har en jättetung sten placerad mitt på bröstkorgen så att revbenen typ trycks ihop, har gått av, bytt plats eller något i den stilen. Och att dem typ trycker på lungorna eller så. Ingen direkt skön känsla.

Men vi får se. Om det inte ger sig under dagen måste jag kanske göra något åt det. Suck.

En begynnande huvudvärk har gjort sig påmind också. Mysigt...

Kommentarer
Postat av: A.P.

Synd att jag inte kan låna ut mitt frikort till dig, vännen!

2009-12-30 @ 14:12:23
Postat av: Elin

Själva sjukhusbesöket hade jag nog haft råd med, det var att inte vara på jobbet som hade varit tungt ekonomiskt...



Men tack ändå, vännen!

2009-12-30 @ 21:10:01
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0