norrköpingshelg.

I fredags jobbade jag tokkort dag (10-13) för att sedan möta upp Johanna och brumma till Titti och Norrköping! Först åkte vi dock förbi KFF-kansliet så att jag kunde betala för mig och Anders så vi fick bidra lite till arenan eftersom ingen av oss kunde vara med och gräva på lördagen.

Helgen har bestått i matens tecken, vi har ätit mycket och gott. Titti bjöd på jättegod middag i fredags, i lördags åt vi mumsmums-lunch på Spicy hot och till middag åt vi på Salige Munken. Jag och Johanna var så tokigt imponerade - vi betalade 75:- för en Wallenbergare - på kvällstid - som var väldigt vällagad och smakade helt underbart. JA, TACK JAG TAR TVÅ, typ. Fy bubblan så gott det var.

Annars har vi mest bara pratat, pratat och pratat. Och skrattat en hel del förstås. Var en sväng på stan i lördags men vi shoppade i princip INGENTING. Helt otroligt. Dock kändisspottade vi lite. Marcus Birro, som jag inte är så förtjust i. Jag sa "hoppas du förlorar Let's dance" lite väl högt, enligt mitt sällskap, när vi gick förbi honom. Jaja.

Jag hade dessutom köpt kombinerad julklapp och födelsedagspresent till både Titti och Johanna med den andre av dem, så att säga. Och båda presenterna verkade verkligen gå hem, wie!

Tack för en supermysig helg, älskade ni!

Kommentarer
Postat av: Lantz

Mm så mysigt var de...tack själva kära vänner!

2009-12-14 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0