lediga tisdag.

Nu när jag börjat mitt vikariat så är jag ledig varje tisdag. Så tisdagarna i december 2009 är mina ta-hand-om-mig-själv-dagar. Den 22a är det dock städa-hela-lägenheten-från-golv-till-tak-dag. För om vi ska fira jul hemma ska det vara sååå rent och städat. Punkt och slut på diskussion.

Dagen började med lite morgonmys med Anders, när hans klocka ringde. Pussade hej då, satte på Mix Megapol och halvslumrande fram till strax efter 8. Sen fortsätta lyssna på Äntligen morgon, dricka the och läsa bloggar. En lugn morgon och jag gör vad jag vill ;)

Annars har jag en del på schemat idag - men - jag får inte glömma att göra det jag VILL och inte det jag MÅSTE. Brukar bli så ibland. Men inhandling av mat är ett måste!

BTW - illamåendet igår gick över rätt omgående när jag cyklade hemifrån. Det var skönt. Och det kan vara så att det kanske inte kommer komma tillbaka heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0