lediga tisdag.

Eftersom minusgraderna äntligen har kommit så har jag idag frostat av frysen. Jag ahr otåligt väntat på minusgraderna för att kunna göra det, den har verkligen varit full med is. Usch. Det gick mycket fortare än vad jag trodde och så har jag rensat bland allt det som låg där i, slängt en halv papperskasse med saker.

Förutom det har jag snurrat om lite jobb som jag fick nys om via en kollega, men det verkade inte bli mer än det samtalet idag. Men man vet aldrig!

Annars har jag gått morgonpromenad, duchat, ätit frukost och lunch, pratat med mamma, busat med Anders när han var hemma på sin lunch, tagit igen två avsnitt av julkalendern samt förra veckans avsnitt av Bonde söker fru. Nu är det tre avsnitt kvar och alla sänds den här veckan, wiiie!

Innan dagen är slut ska jag packa upp, se två till avsnitt av julkalendern så jag kommer ifatt samt baka pepparkakor! Och laga/äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0