jag hade dött.

Jag hade dött i Anders dröm, hualigen. Jag fick övertyga honom om att jag levde. För det gör jag ju. Eller?

Fick SMS från chefen, fick börja två timmar tidigare idag, alltså kl 12. Så om två timmar ska jag cykla hemifrån och tills dess ska jag se julkalendern x 2, äta frukost, förbereda middagen, klä på mig och torka och platta håret. Lite stressigt kanske, men vad tusan.

Innan chefen hörde av sig funderade jag på att försöka ta den där nedrans sprutan idag. Anders skulle nämligen gå och ta den eventuellt och då kom jag på den briljanta idén att jag kunde gå med honom så jag lipper gå själv. Jag HATAR sprutor och är livrädd för dem. Då hade det varit skönt med Anders hans och axel. Skit. Men men, jag får vara duktig stor flicka någon annan dag och gå själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0