friday - i'm in love.

Känns inte alls som fredag idag. Jobbar hela helgen och är ledig först på tisdag. Jag som ändå brukar hitta fredagskänslan varken jag jobbar eller inte. Men inte idag. Nähäpp. Dricka upp the, ner i tvättstugan, morgonbestyr, till jobbet, jobba, cykla hem, äta middag, gosa på söt, sova, vakna, morgonbestyr, jobba, cykla hem, äta middag, gosa på söt, sova, morgonbestyr, cykla till jobbet, jobba, cykla hem, se på teater med finaste skåningen, gå hem, gosa på söt, sova. Så ser min helg ut. Ser väldans fram emot teatern på söndag! Och jag hoppas att det blir fullrulle på jobbet i helgen, folk måste väl börja köpa julklappar snart? Eller är dem snåla smålänningar fortfarande 2lax9?

Nu måste jag ta tag i den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0