bästa 11 timmar.

Idag skulle jag ju som sagt vara ledig men fick jobba 8-19 istället. Det har ju varit en hel del nu på sistone, men julkaos, reakaos och miljarders returer. Trevliga kunder. Idiotiska kunder. Samtidigt som det kommer massor med varor och vårnytt. Vi alla går omkring som i ett töcken, som zombies. En trodde linserna bytt plats, en annan såg dubbelt, en tredje frågar om fjärrkontroll och syftar på märkaren, en fjärde säger "tack för hjälpen" när hon lämnar kvittot till kunden. Ja, vi är lite slutkörda och trötta.

Men vet ni? Jäklar i gatan vad jag trivs med mina kollegor! Vi har så sjukt kul tillsammans, vi peppar som fan, sparkar varandra i röven, gasar, bromsar, SKRATTAR, pratar om ALLT mellan himmel och jord och bara har det så bra! Åh! Jag vill inte bara ha två dagar kvar på mitt vikariat. ANSTÄLL MIG! Åh. Jag vill ju verkligen. Ni anar inte. Ååååh.

Men ja. Bästa kollegorna ever, slut på diskussion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0