03:16.

... vaknade jag i natt. I vanlig ordning så låg jag och väntade på att Anders klocka skulle ringa, helt övertygad om att klockan snart var 6. När jag tog mitt förnuft till fånga och tittade på klockan var den alltså 03:16. Jag gick upp och kissade och drack lite. La mig igen. Tittade på klockan en gång till och då var den 04:02, jag somnade om kanske en halvtimme efter det. MEN VAD TREVLIGT DÅ. Anders klocka ringde sen vi 6 och jag kunde inte somna om den timme det var kvar till min klocka ringde, så jag steg upp. Visserligen tycker jag om långa mornar och att slippa stressa, men det hade liksom räckt med att gå upp 2½ timme innan jag skulle cykla istället för 3½. Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0