söndag.

Sen i onsdags så har det varit helt strålande väder i Kalmar och jag har jobbat på brännan tre dagar i rad. Är rätt så brun nu vill jag påstå! :)

I fredags blev det partaj och lite Hoffmaestro & Chraa. De började spela 1½ timmar efter utsatt tid, jag hann tom gå hem men gick ner och lyssnade på ett par låtar och fick höra mina favorit Seize the day i alla fall! Sen fortsatte kvällen med en hög folk hemma hos oss och sjukt god sangria som min käresta blandat ihop! Ett besök på Vallen där jag sprang på några kollegor och vi träffade en trevlig Mathilda också, Johan tyckte att hon var extra trevlig :) Jag köpte en Pina Colada för 108 spänn som bara smakade mjölk. Anders och Johan smakade och Anders blidde inte så glad så han gick tillbaka med den. Han behövde inte ens säga något till bartendern så blandade han en ny drink åt mig. Han hade med andra ord med flit haft alldeles för lite alkohol i den. Men den drinken jag fick sen var tokigt god! Smakade bananchoklad!

Igår var det solning igen på altanen med bok, tidningar, korsord och radio.

Idag fick huden vara ledig från solen. Vi tog en sväng ut till IKEA och City Gross. Lite smågrejer på IKEA och veckohandling på City Gross. En sväng på Rusta också. Sen bjöd vi hem oss till Johan för att se HBK-KFF, eftersom vårat internet var bajsigt. Skitmatch som slutade 2-0 till HBK...

Nu har jag läst en massa bloggar och sen tittat på foton på Facebook. Svägerskan hade lagt upp en massa från sommaren och det mesta varifrån 08-skogen med hela familjen på. Mälaren, skogen, altanen, bryggan och alldeles underbart. Var tokigt nära på att börja gråta, VILL OCKSÅ! Senaste dagarna har jag längtat sjukt mycket efter familjen och paradiset i 08-skogen. Men om 11 dagar åker vi! Längtar som en besatt. Och på dem 11 dagarna jobbar jag 9 i sträck och imorgon är den 1a dagen! :)

Dags för att krypa ner i sängen och fortsätta läsa gullig bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0