pippi-klar!?

Det gick ju fint som snus och fort som tusan med referenserna. Men ärligt talat så verkar det inte vara stenhårt med sånt, de skrev på webbtjofräset att man typ kunde lägga alla i inledningen. Jajamen. Jag la de flesta i mitt sista stycke som handlar om Pippir karaktär. Inte lätt att ha referenser när man jämför en bok och en film, njaeee.

Men helt galet. Klockan är bara drygt halv två och jag är klar! Fantastiskt! Eller jag tror jag är klar. Har inte ens läst igenom det. Men jag har gjort allt småpill med referenslista och framsida... Ska läsa igenom imorgon och kolla så jag har gjort rätt (bra att komma på det nu) och se be Anders läsa igenom det. För nu ligger han och snarkar i sängen och jag ska strax göra honom sällskap!

FANTASTISKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0