karin.

Har haft en härlig kväll med härligt umgänge! Av någon anledning trodde den så kallade superrektorn att jag hette Karin. Det värsta var att jag reagerade när han sa "Karin". "Killar tycker om kant" var också roligt. Haxel fattade efter 2½ minut... (säg det högt och tänk på engelska, fattar ni?)

Sen Studentpuben där jag äntligen fick krama på min skåning. Hann inte prata så mycket med henne men en hel del med andra trevliga människor - ni vet vilka ni är!

Nu ser jag fram emot nästa helg när förhoppningsvis älskade Tihi kommer på besök och det blir kanske utflykt med skånig och Tihi och sen givetvis kalas på kvällen! Låt allt gå min väg, jag vill så gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0