höst!?

Jag är inte riktigt bekväm i vädersituationen just nu alltså. Igår när jag och Anders var ute och sprang så var det inte ens 13 grader ute (7.30), på jobbet är det bara massa höstgrejer med jackor och skolstart och hujedamig. Vill inte. Vill inte alls öve huvud taget inte någonting. Blä. Dessutom anser jag mig fylla år på sommaren så jag går inte med på detta. Inte det minsta. Men det var precis som om det sista av sommaren kramades ur förra veckan när det var medelhavsvärme och alldeles underbart. Men jag håller tummarna stenhårt för att det är varmt i 08-land när vi åker upp. Även om det inte är det så SKA jag bada i älskade Mälaren från älskade bryggan. Så det så.



Mycket inlägg på kort tid är bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0