hej då 23!

Strax ska jag krypa till kojs, vilket är den 365e gången av 365 som jag gör det som 23-åring. För imorgon smäller det :) Det som snurrar mest i mitt huvud att det bara är ett år kvar till 25. I min värld är en 25-åring grymt jävla vuxen, då är typ barn nr 2 påväg, flytten till huset är klar och det letas hundvalp i lördagstidningen. Äh. Jag vet inte. De flesta av mina vänner är 25 eller över och de är ju inte alls sådär vuxna, vilket är underbart. Men 25, det är liksom en milstolpe i livet på något vis. Å andra sidan ska jag inte säga för mycket, plötsligt händer väl allt det där jag skrev - fast inte hund - oh no, vi är kattmänniskor i det här hushållet.

Å så är Anders "bara" 21 år äldre än mig fram till han fyller år ;)

God natt, 23!


P.S. Vid kl. 02 så är det exakt 24 år sedan mamma klämde ut mig och jag hälsade på henne första gången genom att bajsa på hennes mage - hej morsan! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0