trevligt, trevligt.

Igår ringde min söt vid 16:38 och meddelade att han klarat en examination han varit hypernervös inför, UNDERBART! Han satt då i bilen påväg hemåt, snart skulle vi få pussas. Efter jobbet stressade jag hem och kom på att jag nog inte hann med träningen (träning och sedan Harrys med jobbet), så jag klädde om och lite så. Gick sedan till Malkars där kollegorna var. Tittade på dem den sista kvarten sen bytte dem om och så. Gick till Harrys och åt en helt ok club sandwich, drack ett glas rosé som en kollega bjöd på (han hade spelat hem fyra lakan på hästar!), en cider och en Grasshopper (lyx!). Vid 23-tiden kunde jag inte hålla mig längre och sprang hem och pussade på söt. Somnade ovanpå överkastet på Anders sida 40 minuter senare. Men MYCKET trevligt hade vi, kollegorna och jag! Och MYCKET trevligt var det att pussa på Anders!

Idag var det sovmorgon och mängder av morgongos (bästa), lång och god frukost, en sväng på stan (Anders köpte massa snygg jacka och pikétröja på jobbet!) och nu har jag legat mellan två filtar på altanen och njutit av solen. Röd i ansiktet är jag. Och håller på att kissa på mig - så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0