sommarstudent?

Lite sent men nu har jag sökt tre sommarkurser. Distans allihopa för i Kalmar har jag läst alla som är intressanta. De tre jag har sökt har alla med mitt yrke att göra - en om bedömning, en om mobbning i lärande miljöer samt en om Astrid Lindgrens skrivande och barnlitteratur. Prioriteringen jag valde var mobbningskursen, Astrid Lindgren och sen bedömningen... Bedömningen och mobbningen ligger efter varandra och går på helfart, Astrid Lindgren går på halvfart men spänner tidsmässigt över dem båda andra. Får se om jag kommer in och om jag behöver läsa eller om jag hittar ett jobb.

En liten försäkring är nu gjord och CSN-skulden kanske ökar. Men men, jag kan betala hyran i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0