muskler och påsar.

Idag har jag tränat för första gången sen den 17e februari. Det är skandal. Men nu jävlar får jag sätta fart. Var ju tokpepp för drygt en vecka sedan, men då gick jag och blev sjuk. Men nu djeflar!

När jag kom hem så städade jag i skåpet under diskbänken. Där finnes sophink, diverse rengöringsmedel och maskindiskmedel och en jäkla massa påsar. Påsar till sophinken, andra påsar och papperspåsar. Torkade ur (fy fabian vad skitigt det var, på skåpsdörren, på väggarna i skåpet, på golvet, blääh), slängde en massa "andra påsar" och organiserade om lite. Så nu är det fräscht som tusan!

Tanken var att storstorstor-vår-städa i helgen men eftersom det blir jobb HELA påskhelgen så sket det sig. Men men - jobb får jag betalt för i pengar, det får jag inte för städning :) Men jag tänkte att jag kan passa på att ta lite grand sånt här tråk på förmiddagarna när alla jobbar utom jag.

Dags för dusch, lite second breakfast och sedan bajka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0