min dag.

Power walk - dusch, frukost, påklädning - jobb 10-18.15 - gymmet 18.30-19.20 - middag 19.35-20.00 - städning av hela lägenheten 20.00-21.30 - duschning - surfning.

Nästa moment blir att borsta tänderna, kissa och sen gå och lägga sig. I städningen ringde mamma och frågade om jag ville att hon skulle beställa tid hos min gamla frisörska och få håret uppsatt till bröllopet - päronen betalar - ja, hurra! Det ville jag! Bästa mamman.

Anders firar idag att kursen är över och han är godkänd. Ringde när jag var påväg från jobbet - då drack han champagne :) Mitt älskade hjärta, äntligen ordentligt jobb och imorgon kommer han hem hem hem!

Ta ut lax nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0