kosing den 27e.

Många bloggare skriver idag om att imorgon kommer stålarna. Jag skriker NEJ DET GÖR DEM INTE!!! För jag får inte mina stålar förän på måndag, vilket är oerhört frustrerande. Jag har 188 kronor på mitt konto. Ikväll ska jag till KM och se KFF spöa Örebro samt äta där (man kan inte gå dit och bara titta och ta plats!) och imorgon ska jag ut med jobbet. 188 kronor räcker inte. Tack och lov har jag en snäll fästman som lånar mig pengar imorgon. Men GAH, det är så sanslöst irriterande. Förmodligen blir det ännu mer irriterande nu när den 27e infaller en måndag och alla andra har pengar TILL helgen. Om man nu ska hitta på något roligt. Bah.

Ja, det är sannerligen tur att Anders kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mm inget kul å få pengar den 27..blä för de =) Ska oxå ut med jobbet imon...vart ska ni? Kram kram

2009-04-23 @ 15:13:01
Postat av: Elin

Först ska vi till Malkars och träna indoor walking och funktionell träning, sen tror jag det blir Krögers... Ni då?

2009-04-23 @ 18:13:07
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi börjar hemma hos mig :-) å sen blir de troligtvis Harrys, svänga dom lurviga lite =)

2009-04-23 @ 21:26:43
Postat av: Josephine

Här blir det heller inga pengar förrän på måndag men det är helt och hållet CSN´s fel:/ Trevlig helg!:)

2009-04-23 @ 21:54:20
URL: http://maddams.blogg.se/
Postat av: Elin

Johanna - oj! Jag gissar på att vi äter, dricker lite gott, pratar en stund och är hemma senast 22, haha. Men man vet aldrig! :)

2009-04-24 @ 11:44:56
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va vad é detta...Elin vad har hänt med dig, hem klockan 22 nu får du skärpa dig =)

2009-04-24 @ 16:11:31
Postat av: Elin

Men Anders kommer faktiskt hem under tiden jag är ute och dessutom är det FEST imorgon, måste spara på krafterna :) Imorgon blir det då inte hemgång kl 22! :)

2009-04-24 @ 19:01:42
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0