I D A G ! ! !

Vad är det för en dag? För det är ingen vanlig dag för det är Anders-kommer-äntligen-hem-dag! Hurra hurra hurra!

Som jag har längtat efter den här dagen. Ändå från den 1a december har jag det! Ååååh. Livet kommer bara bli SÅ mycket lättare nu, när man har sin kära hos sig. När jag kan säga någon tanke, fundering eller vad som helst NÄR SOM HELST - utan att behöva ringa. Vi kan kramas, pussas och titta på varandra. Vi ska äta frukost och middag tillsammans. Anders kommer sova bredvid mig och jag kommer från och med i natt äntligen sova sådär bra som jag brukar göra. Ååååh!

Saknaden av Anders har givetvis varit påtaglig HELA tiden. Men det är några saker som påmint mig extra mycket om att han faktiskt inte är hemma:


I sovrummet har vi hälften av krokarna var. Anders krokar har varit jättetomma.


Vi skriver upp när och om någon har tömt kattlådan så vi har koll...
Anders är nästan helt saknad här...


Ett städat skrivbord! Haha. Om jag fotar det imorgon - jag lovar att det INTE
är städat :)


Bara en eltandborste...!


Anders älskade Trocomare örtsalt... Orörd i veckorna.

MEN IDAG KOMMER HAN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!




ELIN <3 ANDERS
=
SANT!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vilka gulliga bilder av saknad :) Det är ju precis såna där grejer som påminner en om hur mycket man längtar och vill vara nära :) Och du, den blåa väskan är klart snyggare än den svarta (jag har också den blåa) kram

2009-05-02 @ 11:19:17
URL: http://johannabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0