en dag och snor.

Nu har jag en dag kvar på min åtta-dagars arbetsvecka. Idag på eftermiddagen virrade jag till det en hel del i kassan - jag kom på mig själv och det var bara att korrigera men det är så tröttsamt och irriterande. Baaah. Märks att jag jobbat i sju dagar nu. Min skalle blir ju knappast snabbare av att jag återigen gått och blivit förkyld... Åååh, rövhår. Började i fredags då jag PANG fick ont i halsen och det onda höll mig vaken på natten. Något bättre igår... Men i natt hade jag lite svårt att sova pga. att nästan var proppfull med äckelsnor. Under dagen har en huvudvärk sakta men säkert trängt sig på. När jag cyklade hem så var jag helt slut efter en jättekort bit vilket tydde på att jag inte är helt frisk. Att ögonen bråkat och att hela innandömet av ansiktet värkte när jag kom hem var inget trevligt.

Men men. Imorgon är det bara jobb 12-16 och kl. 20 är det KFF-AIK! Wiiii! Inviga säsongskort på Fredriksskans! Och sen är jag LEDIG resten av nästa vecka och mamma och pappa kommer på besök, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0