depp.

Idag är en deppdag. Till viss del beror det på att endast halva och inte hela min arbetsvecka är avklarad. När andra har kort arbetsvecka och långhelg har jag 8-dagarsarbetsvecka och ingen helg. Eller jo. Jag är ledig tisdag till söndag nästa vecka. Men OJ vad jag hade behövt denna långledighet till att hämta energi och samla mig på.

Det som är mest depp är att som läget ser ut nu är jag så jävla fett arbetslös efter den 12e juni. Och det är något så fruktansvärt deprimerande. Kanske kan få lite på extrajobbet, men det är inget jag kommer klara mig på... Åh. Jag som hela tiden sett ett liv med jobb, fast inkomst och börja bygga riktigt liv, efter examen. Det blev inte så. Men inget blir som man tänkt...

Dessutom undrar jag hur mycket fel jag kommer göra på extrajobbet i helgen. Jag har inte jobbat där sen i januari och jag minns knappt ett dyft. Ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0