sen sist.

... så har jag bland annat haft seminarium som var något bättre än sist, provtränat på Nautilus och dött lite grand efteråt för att sedan börja leva helt och hållet och fått fet träningsvärk. Jobbat förmodligen för sista gången på nuvarande jobb. 14-19 i torsdags, hade fullt upp hela tiden med en massa grejer, dock inte kunder. Men det var skönt att ha något att göra HELA tiden, blir så fasansfullt segt annars. Sen så har jag packat. Sovit. Fått SMS av Johanna om att hon blivit faster för tredje gången, denna gång till en Lasse Anrell....Sedan gosat med älsk och sedan struttat ner till stationen för att sätta mig på tåget som med ett byte tog mig till 08-land. Fy tusan vad skönt det var/är att träffa mamma och pappa. Kramat liten storebror, inte hittat skor, konstaterat att allt på Maxi i Södertälje är 1 krona dyrare än i Kalmar, satt ner några Bacardi Breezer i pappas vagn på Systemet, ätit bakad potatis med skagenröra och haft en diskussion med pappa om att han, som vänsterhänt, håller besticken rätt och alla högerhänta fel. Hittat mina sparade femtioöringar, böcker jag gjort i årskurs 3, mammas gamla kurslitteratur, läst det finaste brev jag någonsin läst och kommer förmodligen bli så, gråtit, ätit Non stop, läst, somnat i soffan, pratat myspys med mitt älsk, sovit i 12 timmar och busat med pappa.

Nu ska jag snart duka fram frukost till päronen som är ute och powerwalkar, jag följde inte med - det är lördag! Dessutom Melodikrysset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0