25 kr/styck.

I lördags var det partaj med overallen. Och på dagen hjälpte jag och Titti till på poängjakten - två cider plus :)  Vi hade verkligen tokroligt på kvällen! Härligt! Dracks inte speciellt mycket, vilket var väldigt skönt igår.

Igår tog jag det lugnt hela dagen. Tokskönt! Bokade även tågbiljetter hem till 08, åker fredag och återkommer nästa onsdag. Roligt att träffa familjen, men jobbig anledning att åka hem för. Jag har fortfarande inte förstått...

Idag och imorgon är älsk ledig, så min helg fortsätter :) Idag har jag pluggat, cyklat omkring med Anders då vi besökt DHL för att hämta paket, NetOnNet där vi köpte en datormus, mobilsnöre och mobilstrumpa till mig, kan man säga. Sen till Giraffen där jag shoppade fem plagg (två t-shirts, en klänning, en skjorta och ett par jeans) för 125 kronor. Alltså 25 kr/styck. NAJS. Var? På jobbet förståss! Wearrrrrrrr it Company it is. Ett litet pyttetag till i alla fall.

Sen Maxi. Sen hem. Sen läsa bloggar och läsa ännu fler kommentarer på Facebook om fotona från i lördags, så roligt! Anders lagar mat och nu ska jag duka.

Jag har problem att skriva på datorn med långa naglar. Fåfäng eller praktisk, det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0