söndag.

Blev partaj igår efter en match som vi borde vunnit. Pissmål! Nåja. Nu ser vi framåt.

Idag tänkte jag bege mig ut till Giraffen och köpa saker som jag lade undan igår, för pengar som jag inte har. Bajsbajs. Men det löser väl sig någon gång. Jag måste ha typ 3500:- tills i februari som jag ska lägga på specifik sak. Jaaa. Men på fredag kommer min första lön från nya jobbet, det kan nog vara trevlig. Då ska jag stoppa in pengar där jag lånat från nu sen blir det att SPARA. Eventuellt går jag 500 kr plus i dagarna då jag tror att Titti faktiskt vill köpa min gamle mobil, jajamen.

Jag ska också in en sväng på Maxi och kompletteringshandla lite, som det så fint heter. Jag funderar på att gå ut till Giraffen för det blåser som tusan och då är det inget vidare att cykla. Faktiskt. Å så skiner solen och grejer. Å andra sidan kommer det ta en stund. Hm. Måste fundera över detta.

Men det jag borde göra innan jag beger mig är att sätta på mig ordentliga kläder. Att gå ut till Giraffen i bara morgonrock och trosor är nog ingen hit alltså. Då blir jag nog inte mindre sjuk än vanligt. Förresten, jag känner inte av blåsan! Hurra. Jag har haft en fet jävla blåsa inne i munnen på kinden som gör så oerhört ont. Nu känner jag inte ens av den, men det kan bero på att jag knappt pratat något idag och jag tror munrörelser såsom tal gör det hela värre. Minsann. Eller så dog den av vinet och spriten igår. Hm.

När jag nu gjort allt det här så bör jag studeeeera. Jajamen. Känns inget roligt och jag kan inte göra så mycket, men pilla lite går alltid. Och börja på den däriga Power Point-presentationen, urk.

Förresten så fick vi tokmycket reklam idag, inte oss emot. Det är lika roligt varje gång att se vad vi ska köpa billigt kommande vecka. Idag var det hejdlöst mycket och bland annat FF I FOKUS! Hurra. Jag har bläddrat igenom all reklam utom den, tänkte spara den till ikväll när jag gjort alla måsten. På framsidan så är det Ingelsten, utklädd till superhjälte. Jasså. Men om jag nu ska få bläddra i den någon gång idag så är det nog bäst att jag tar mina håriga ben och förflyttar mig till sovrummet där jag har mina kläder.


Jag saknar min Anders så det värker i hela kroppen. Å så slutar han inte förän 19.00 :(


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0