pluggblogg.

Nu har jag läst. Och jag kan verkligen inte koppla ihop avhandlingen med det andra. SPUNK. Så lite på skoj googlade jag det där som jag valt från skolan. Och hittade en magisteruppsats som typ utvärderade det. Ja, tack. Jag klagar inte heller på att det var 47 sidor istället för 236. Mailade min seminarieledare och frågade om det gick bra. I mailet fick jag även in lite negativ kritik, "väldigt flummig" fick jag med bl.a. :) Nåja. Vill få reda på det så fort som möjligt så jag slog upp numret till min honom och ringde. "Anknytning xxxx arbetar hemma". Bajskorv. Nejmen titta. Där står hans mobilnummer. MOUHAHA. Så nu har jag ringt honom och bett honom kolla mailen och svara ASAP. FORT FORT! Jag måste PLUGGA. Typ idag och ikväll - när annars!? Sen börjar jag redan känna panik inför seminariet den 3e november. Heja Elin.

Nåja. Hoppas det här går i lås nu alltså. Då känns det nog lite lättare alltihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0