lördag 11/10.

God morgon!

Vaknade vid 4-tiden. Halvsov och vaknade till ordentligt exakt 05.47. På vardagarna ringer klockan 05.45... Heltokigt, ju. Låg och vred och vände på mig lite men lyckades somna om. Gosade med älsket också. Vi vaknade till vid 8-tiden båda två. En del pga. en rastlös, ensam Enok och krafsade på sovrumsdörren. Jag och Anders låg och myste och skrattade och pratade. Jag drog ett skämt som var världens bästa enligt mig och världens sämsta enligt Anders. Anders tänkte ringa pappa och säga att pappa fick ta mig tillbaka, så dåligt var det :) Men det var det inte!

Sen upp och läsa lite bloggar som jag inte gjort i veckan. Lång frukost med tre delar i Barometern, ägg och rostat bröd med piller. Ja. Piller!!! Vanliga människor kanske säger vallmofrön men i familjen Westerberg heter det piller. Framförallt för farmor heter det piller och jag kommer säga så föralltid. Ketchup heter bipup också.

Har hunnit prata en sväng med älskade Titti också. Och ikväll ska vi träffas ordentligt. Lite förmys hemma hos henne, sen till Studentpuben och se Sverige-Portugal, sedan kanske hem till Titti igen eller något och sen förmodligen kåren. Blir nog trevligt och jag har längtat hela veckan efter att få umgås med vännerna och Andersen. Myspys ska det bli och gott med god dricka! Men först jobb 12-16!

Igår var vi på mysmiddag hemma hos Jossan - GRATTIS!


GRATTIS, DARRRRLING!

Tack för igår Jossan (btw så vill vi gärna ha receptet :)) och vi ses säkert ikväll!

Nu ska jag lyssa på Melodikrysset och tömma kattlådan. Den ena väldigt mysigt, det andra mindre mysigt eftersom jag kände lukten av Enoks avföring igår när jag borstade tänderna. Uäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0