koncentration sökes.

Mamma och pappa ska ju komma idag, hurra! Jag har en del att dona och fixa med tills dess. Bland annat springa på stan och köpa fars dag-present. Jag borde verkligen också plugga, huu. Jag har LITE svårt att koncentrera mig på det. Det var svårt innan när jag tänkte på allt annat och blev ännu svårare under frukosten. Då hittade jag nämligen ett hus som skulle vara PERFEKT för oss, inte speciellt dyrt och enligt boendekalkylen man kunde göra på nätet skulle månadskostnaden hamna på dryga 8000 och det skulle vi nog klara av. VILL HAAAA!

Men nu ska jag leta och förhoppningsvis finna koncentrationen så jag kommer en liten bit med studierna. Flora verkar vilja hjälpa till, hon lade sig just över alla mina pluggsaker här på skrivbordet. Sötkatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0