ingen mer praktik.

Och så var min allra sista praktikperiod, förlåt VFU-period, avslutad. Kändes väldigt sorgligt, det är ju nu man verkligen börjar lära känna barnen på djupet och deras kunskaper... Ååh, frustrerande. Barnen fick lite grejer och mina handledare varsin blomma. OCH JAG FICK EN BLOMMA, söta söta. Blev rörd som tusan när min "riktiga" handledare sa tack och så. Underbart!

Den sista har även varit den bästa praktiken. Helt underbart har det varit. Jag tror mycket beror på mig själv och att ju mer jag utvecklats desto mer har jag trivts. Så är det nog.

Dock så ska jag ju tillbaks på fredag. Hade tänkt det hur eller hur för att jag ska visa filmen vi spelat in samt att det ä FN-dagen och sådana där sångtunder är så himla mysigt, men som jag skrev igår så ska jag ju vikariera! :)

Borde börja plugga till ett seminarium på måndag, men jag orkar inte. Ska läsa en avhandling och mina ögon gå typ i kors. Ska nog se på TV nu, Bonde söker fru och sen blir det nog sängen. Sovmorgon imorgon, klockan 07.00 ställer jag nog klockan på :) Förvånar mig inte om jag vaknar och stiger upp tidigare. Anders ska upp 05.45, min vanliga stiga-upp-tid, eftersom han börjar kl 07.00. Och min kropp kanske har svårt att somna om efter det. Nåja, det visar sig.


Tråktext det blev idag. Men orkar inte nu. Ska stänga ner, dricka the, krypa in under filt och äta kakor medan jag ska vila ögonen på TV4. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0