flumseminarium avbockat.

Då var det gjort. Vi studenter hade större koll på vad som skulle göras än vår seminarieledare kändes det som. Slutade 25 minuter tidigare, inte mig emot. Jag började berätta om mitt, skönt att få det gjort men lite segt att höra sex stycken efter mig liksom. Vi diskuterade ditten och datten och det blir typ hela tiden tidigare-års-lärarna mot gymnasielärarna. Jag engagerade mig i diskussionerna i början sen bara slutade jag prata upptäckte jag. Haha. Bara satt och lyssnade. Orkade nog inte riktigt engagera mig. Ville bara hem för att skriva klart rapporten och sen börja läsa till nästa seminarium. Så det ska jag göra nu! Tillsammans med en kopp the och en raggsocka på vardera fot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0