today.

Idag tog jag och Titti sovmorgon. Jag hade inte tänkt sova mer än till 7-snåret. Men det gjorde jag. Satte bara på TV:n och lyssnade på Nyhetsmorgon och sov, halvsov och dvalade fram till 8:30. Morgonbestyr och sedan cyklade vi ut till City gross och shoppade lite grand.

Hem med maten och sen till Stadsbiblioteket för att checka litteratur till ex-jobbet. Hittade en hel del. Sen en sväng på stan för att handla en pärm och byta en pyjamas. Sen skiljdes vi åt. Sen hem och luncha. Mums.

Nu har jag kollat priser på SJ och Swebusexpress inför jul. Fyyyy så dyrt det är. Bläh. Det lustiga är att det är typ 200-300 billigare att åka 1a klass på vissa avgångar på SJ, tack tack säger ja. Men det kostar ju ändå över 1000, bläh. Ska diskutera med AndersPanders när han kommer hem.

Det jag har kvar att göra idag är att lämna och hämta lite saker i förrådet (hoppas jag hittar det), träna (nu jävlar ska jag få valuta för de 225:- i månaden!) och laga mat. Och så ska jag fixa lite med receptpärmen och den nya pärmen jag köpte.

Minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0