mini-pc.

Lyssnade som vanligt på Mix Megapol (när jag var och tränade, men det är inte som vanligt men ska bli) och då var det två tjejer från Lilla gumman där, en tekniksajt för tjejer. Kändes lite töntigt först men sen tyckte jag att det var trevligt och så. De förlöjligade dessutom inte, utan jag kan tänka mig att det är ett väldigt smart marknadföringsdrag. Nåja.

De gjorde reklam för, och gav högst betyg till den här dator, en mini-PC! VILL HA! Kolla vad liten den är! Måste hålla utkik, för man kan säkerligen köpa den, eller man kan det, med mobil bredband. Så då kan man ta den i x antal månadet för x antal kronor i månaden. En väldigt bra julklapp att önska sig :) Dessutom kommer jag bli av med min bärbara när jag har lovat att min käre sambo får ta med den när han ska befinna sig utomläns och studera i en massa veckor.

Nu börjar övertalningskampanjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0