jobb, läsning och lagkaptenen.

Jobb, jobb och jobb i helgen. Hade ingen vidare lust men fy tusan vad roligt det är när man väl är där. Har stått i kassan hela helgen och det är nog det jag tycker bäst om :) Det går undan och motivationen och arbetslusten bara växer ju längre kön är :) Har lärt mig en massa, learning by doing, ni vet! :) Anders har också jobbat hela helgen så något mys och umgänge kan man inte riktigt tala om. Förutom den väldigt trevliga lördagskvällen som spenderades i Johanna och Saras palats. Det var GULD-fest! Det bjöds på SJUKT god mat och jag trodde jag skulle spricka så mätt var jag. Å så kladdkaka med grädde på det. Jag rullade fram (det gjorde jag faktiskt, men på cykel). Trevligt som tusan och det var dessutom en massa söta barn där! :)

Idag har jag och Titti fortsatt vår läsning fram mot ett färdigt x-jobb. Vi känner oss lite frustrerade när vi läser och hör om andra som skrivit flera sidor. Men vi resonerar som så att om vi är riktigt pålästa kommer skrivandet gå smidigare. Hoppas bara att det blir så :) Men efter imorgon är vi nog nästintill färdiglästa. I alla fall de böcker vi lånat! Hurra! Ett litet, men ack så viktigt steg! Men om någon både kan och vill så får ni hemskt gärna översätta lite engelsk litteratur åt oss! Ersättning kan diskuteras, hör av er!

Och ikväll är det Fotbollsgalan och imorse var Rydström med i Mix Megapol. Han är min nya idol, grr. Insåg när han var med i Eftersnack (lokalt intervjutjofräs) förra veckan att han är satans snygg. IKH!

Nu hoppas vi bara på en massa priser till KFF ikväll! HEJA HEJA HEJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0