det kan idag vara den sista dagen.

Idag kan det vara den allra sista dagen som Kalmar FF aldrig har tagit SM-guld. Imorgon kan bli en dag att minnas för hela livet. Imorgon kanske jag skriker bort min röst totalt på Örjans vall, i bussen och på Stortorget.

Jag har aldrig sett fram emot en söndag så mycket som jag ser fram emot imorgon. Rena rama julafton. Det ska bli så hiskeligt kul. JAG ÄLSKAR ER, KALMAR FF! Gaaaah.






Förresten. Anders och jag var på KFF:s kansli för att inhandla supporterprylar, men det vi skulle ha var slut. Utanför så mötte vi allas vår kära Joachim Lantz och jag var så nära man kan vara utan att göra det, att säga "HEJ!", men kom i sista tusendelssekunden på att han har ingen jävla aning om vem jag är. Men det är precis som om jag känner honom. Undra varför? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0