brum, brum.

Idag har jag haft körlektion! Hurra! Jag körde två gånger i september och innan dess i november förra året. Heja, Elin. Typ.

Men. Det är faktiskt rätt bra för att vara så länge sen. Hade en annan lärare idag också. Tyckte inte riktigt om det, men hon var jättebra och -trevlig! Men, SOM VANLIGT, så är det speglar, speglar och åter speglar. Sen lite annat tjafs. Det som är skönt är att jag är medveten om det själv så jag förstår ju precis. Nu gäller det bara att förflytta det från tanken till handlingen också. Det kan vara lite fnul för Elin nämligen.

Men nu har jag ytterligare fyra lektioner bokade och jag hoppas verkligen det händer hända mycket på de lektionerna. Hade varit riktigt fint med ett litet rosa till examen :) Önska ska man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0