pappersorganisation och halsband.

Sådäääär. Nu har jag satt in alla papper från skolan i en fin grön pärm. Det sjuka är att jag har två pärmar till den här kursen, alltså en var till matten och svenskan. Det brukar jag inte behöva. ALLTSÅ. Myyyycket papper! Nåja. Nu har jag i alla fall fått ordning på det!

När jag ändå var på stan och köpte deo till Anders, lämnade gammal meducin på Apoteket och köpte pärmen var jag inne en sväng på Åhléns. Tanken var att hitta en söt burk att ha té i, men jag hittade ingen. Dock hittade jag tre stycken krokar/knoppar med sugkopp. Så nu har jag hängt upp alla halsband lite i färgordning och i längst - mellerst - kortast.


Fiiiint :)

Kommentarer
Postat av: hannah

Antingen är det tenta eller inlämningsupg på g! Det brukar juh iaf vara då man gör såna här saker! =) Eller annars är du bara sådär ordningsam som jag vill vara =P Fint blev det juh iaf!

2008-05-02 @ 19:52:34
URL: http://hannahgange.blogg.se/
Postat av: Elin Westerberg

Hemtentan är klar, så det var inget sådant. Men jag har tänkt att göra sådär utan att komma till skott och så sprang jag på billiga fina krokar på Åhléns. Dessutom är jag ordningssam av mig. Pedantisk tycker nog de flesta. ;)

2008-05-03 @ 12:59:03
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0